دهقان فداكار: كاركنان و پرسنل نجات يافته قطار مرا كتك زدند
صفحه 1 از 1
دهقان فداكار: كاركنان و پرسنل نجات يافته قطار مرا كتك زدند
دهقان فداكار گفت: در آن شب باراني كُت خود را درآورده و به زحمت آتش زدم و قطار را نجات دادم، اما كاركنان و پرسنل قطار با تصور ايجاد مزاحمت از سوي من، به شدت مرا كتك زدند.
به گزارش فارس از ابهر ريزعلي خواجوي صبح امروز در جمع تعدادي از دانشآموزان اين شهرستان با بيان اينكه فداكارى و از جان گذشتگى بخش جداييناپذيري فرهنگ ملت ايران ادرودى است، اظهار داشت: در طول تاريخ ايران به ويژه در سالهاى اخير بسيارى از جوانان ميهن ادرودى براى نجات هموطنان خود خونها داده و جانها قربانى كردهاند.وي افزود: فداكاران واقعي معلمان و نيروهاي انتظامي هستند كه بخش مهمي از پيشرفتها و موفقيتهاي علمي امروز ايران مرهون تلاشهاي معلمان و دلسوزان عرصه تعليم و تربيت است.دهقان فداكار در ادامه با تشريح ماجراي نجات جان 800 نفر از مسافران قطار تبريز ـ تهران در سال 1339 بيان داشت: به خاطر دارم كه ۴۵ روز از پاييز گذشته و يك شب بارانى و سرد بود و من به منظور همراهي يكي از بستگان كه قصد بازگشت به تهران را داشت ناچار شدم تا ايستگاه قطار او را همراهي كنم.وي با بيان اينكه به دليل محيط و فضاي آن دوران يك فانوس و يك اسلحه شكارى با خود به همراه داشتم، تصريح كرد: در مسير قطار حومه ميانه، دو تونل به فاصله ۵۰ متر از همديگر وجود دارد كه به تونل ۱۸ معروف است و زمانى كه از كنار اين منطقه عبور مي كردم تا به منزل بازگردم متوجه شدم كوه ريزش كرده و فاصله بين اين دو تونل مسدود شده است، كه ناگهان ياد دهها مسافر بيگناه و كودكان معصوم داخل قطار افتادم.ريزعلي خواجوي افزود: به سرعت به طرف ايستگاه دويدم اما قطار حركت كرده بود و اگر وارد تونل مىشد راننده بدون ديد كافى به طور حتم با سنگهاى انباشته شده بر روى ريل برخورد مىكرد و فاجعهاى بزرگ به بار مىآمد كه در آن شب باراني كُت خود را درآورده و به زحمت آتش زدم ولي پرسنل قطار با تصور ايجاد مزاحمت از سوي من به شدت مرا كتك زدند.وي با اشاره به پيامدهاي اين واقعه گفت: همه كاركنان و پرسنل قطار با اين فكر كه قصد آزار و اذيت و ايجاد مزاحمت براي قطار را داشتم به شدت مرا كتك زده و مجروح كردند و پس از آنكه از كتك زدن من خسته شدند، رئيس قطار از من در باره علت كارى كه كردهام توضيح خواست كه من نيز با حال و روز نامناسبى كه داشتم، ماجرا را تعريف كردم كه با ديدن صحنه ريزش كوه، همه مسافران و مسئولان قطار شوكه شده و شروع به عذرخواهي از من كردند.دهقان فداكار با بيان اينكه الطاف الهى و همكاري صميمانه شريك زندگى خود را در تحمل همه شرايط سخت فراموش نمىكند، گفت: همسرم همواره در طول اين ۴۰ سال يار و ياورم بوده و همه مشكلات را تحمل كرده است.وى با اشاره به بهبود تدريجي زندگي خود پس از نزديك به نيم قرن زندگي در انزوا اظهار داشت: خوشبختانه با برقرارى حقوق از سوى وزارت راه و ترابري، اهداى يك واحد مسكونى از سوى دولت، روزگار سخت گذشته در سالهاى پيرى بسيار بهتر شده است.
به گزارش فارس از ابهر ريزعلي خواجوي صبح امروز در جمع تعدادي از دانشآموزان اين شهرستان با بيان اينكه فداكارى و از جان گذشتگى بخش جداييناپذيري فرهنگ ملت ايران ادرودى است، اظهار داشت: در طول تاريخ ايران به ويژه در سالهاى اخير بسيارى از جوانان ميهن ادرودى براى نجات هموطنان خود خونها داده و جانها قربانى كردهاند.وي افزود: فداكاران واقعي معلمان و نيروهاي انتظامي هستند كه بخش مهمي از پيشرفتها و موفقيتهاي علمي امروز ايران مرهون تلاشهاي معلمان و دلسوزان عرصه تعليم و تربيت است.دهقان فداكار در ادامه با تشريح ماجراي نجات جان 800 نفر از مسافران قطار تبريز ـ تهران در سال 1339 بيان داشت: به خاطر دارم كه ۴۵ روز از پاييز گذشته و يك شب بارانى و سرد بود و من به منظور همراهي يكي از بستگان كه قصد بازگشت به تهران را داشت ناچار شدم تا ايستگاه قطار او را همراهي كنم.وي با بيان اينكه به دليل محيط و فضاي آن دوران يك فانوس و يك اسلحه شكارى با خود به همراه داشتم، تصريح كرد: در مسير قطار حومه ميانه، دو تونل به فاصله ۵۰ متر از همديگر وجود دارد كه به تونل ۱۸ معروف است و زمانى كه از كنار اين منطقه عبور مي كردم تا به منزل بازگردم متوجه شدم كوه ريزش كرده و فاصله بين اين دو تونل مسدود شده است، كه ناگهان ياد دهها مسافر بيگناه و كودكان معصوم داخل قطار افتادم.ريزعلي خواجوي افزود: به سرعت به طرف ايستگاه دويدم اما قطار حركت كرده بود و اگر وارد تونل مىشد راننده بدون ديد كافى به طور حتم با سنگهاى انباشته شده بر روى ريل برخورد مىكرد و فاجعهاى بزرگ به بار مىآمد كه در آن شب باراني كُت خود را درآورده و به زحمت آتش زدم ولي پرسنل قطار با تصور ايجاد مزاحمت از سوي من به شدت مرا كتك زدند.وي با اشاره به پيامدهاي اين واقعه گفت: همه كاركنان و پرسنل قطار با اين فكر كه قصد آزار و اذيت و ايجاد مزاحمت براي قطار را داشتم به شدت مرا كتك زده و مجروح كردند و پس از آنكه از كتك زدن من خسته شدند، رئيس قطار از من در باره علت كارى كه كردهام توضيح خواست كه من نيز با حال و روز نامناسبى كه داشتم، ماجرا را تعريف كردم كه با ديدن صحنه ريزش كوه، همه مسافران و مسئولان قطار شوكه شده و شروع به عذرخواهي از من كردند.دهقان فداكار با بيان اينكه الطاف الهى و همكاري صميمانه شريك زندگى خود را در تحمل همه شرايط سخت فراموش نمىكند، گفت: همسرم همواره در طول اين ۴۰ سال يار و ياورم بوده و همه مشكلات را تحمل كرده است.وى با اشاره به بهبود تدريجي زندگي خود پس از نزديك به نيم قرن زندگي در انزوا اظهار داشت: خوشبختانه با برقرارى حقوق از سوى وزارت راه و ترابري، اهداى يك واحد مسكونى از سوى دولت، روزگار سخت گذشته در سالهاى پيرى بسيار بهتر شده است.
مواضيع مماثلة
» مرگ مرد فداكار در بزرگراه همت
» 10 چهره مشهوری که دست به خودکشی زدند اما موفق نشدند!!
» يافتههاي نگران كننده در مورد سيگار!
» چگونه موبایل خیس شده را نجات دهیم
» گاو ما ما مي كرد ....گوسفند بع بع مي كرد ...و همه با هم فرياد مي زدند حسنك كجايي...؟
» 10 چهره مشهوری که دست به خودکشی زدند اما موفق نشدند!!
» يافتههاي نگران كننده در مورد سيگار!
» چگونه موبایل خیس شده را نجات دهیم
» گاو ما ما مي كرد ....گوسفند بع بع مي كرد ...و همه با هم فرياد مي زدند حسنك كجايي...؟
صفحه 1 از 1
صلاحيات هذا المنتدى:
شما نمي توانيد در اين بخش به موضوعها پاسخ دهيد