Pininfarina Nido EV (2010) + عکس
صفحه 1 از 1
Pininfarina Nido EV (2010) + عکس
Pininfarina Nido EV (2010) + عکس
Pininfarina Nido EV آزمایشگاه واقعی طراحی شده در هر دو جهت اکتشاف برق رسانی ماشین از شهرستان های کوچک و به منظور توسعه floorpan مدولار است. ساختار بدن این نمونه 1 قاب فلزی لوله ای است ، در حالی که نسخه نهایی خواهد شد قاب آلومینیومی فضا داشته باشد. ساختمان برای انطباق با 4 مختلف ، وسایل نقلیه الکتریکی به طور کامل و یا ترکیبی : 2 - کرسی نشین ، 2 2 ، وانت و ون سبک طراحی شده است.
Pininfarina Nido EV ، ماشین شهرستان کوچک (حاشیه بزرگتر از هوشمند) ، 2 تا صندلی و مغناطیس دائم موتور عقب. "Nido برنامه توسعه" نیز envisages توسعه دو ، نسخه کمی بزرگتر : 1 خواهد بود هیبریدی با موتور endothermic موقعیت در جلو و موتور الکتریکی در عقب ؛ 2 خواهد برقی با موتور جلو هستند. در هر دو مورد ، موضع موتور امکان افزایش roominess به 4 کرسی ، و بهبود توزیع وزن است. Pininfarina Nido نمونه EV توسط گورخر - Z5 نیکل نمک طعام باتری ، که حداقل تضمین های دادرسی سطح بسیار بالایی از ایمنی و قابلیت اطمینان پیگیری. وقتی کاملا شارژ ، آن را تا به محدوده 140 کیلومتر و سرعت بالای 120 کیلومتر بر ساعت (الکترونیکی محدود شده) ، و شتاب 0-60 کیلومتر در ساعت در 6.7 ثانیه صورت گرفت. سازگاری با محیط زیست از گورخر باتری Z5 است عدم وجود کل از آلاینده های مضر و یا مواد شیمیایی و حقیقت آن است که 100 ٪ قابل بازیافت در پایان زندگی اش ، در واقع باتری در ریخته گری و بازیافت برای تولید ضد زنگ پیشرفته فولاد. نمونه اولیه نیز با "سبز" لاستیک ، توسعه یافته توسط Pirelli توجه ویژه به ایمنی ، پایداری محیط زیست و صرفه جویی در تجهیز شده است.
از کجا کنترل آب و هوا مربوط می شود ، "Nido برنامه توسعه" به آث کمپرسور برقی و بخاری برقی با ولتاژ بالا را ممکن ساخت پیاده سازی استراتژی های کنترل خودکار که به شما کمک خواهد کرد به منظور کاهش مصرف در بسیاری از شرایط استفاده کنید. برنامه همچنین تحقیقات به راه حل ها و سبک وزن با قطعات بالا مکانیکی / بازده الکتریکی پوشش ، و انرژی صرفه جویی راه حل (با باتری های شارژ برجسته عملکرد) و سیستم ترمز به طور خاص برای هیبرید / برنامه های الکتریکی.
Pininfarina با هدف تبدیل به معیار در ایتالیا ، و بیشتر در صحرا ، برای تحرک پایدار ، همانگونه که تا به معیار جهانی برای سبک برای 80 سال گذشته بوده است ، همواره سرمایه گذاری در تحقیقات و برنامه های توسعه به منظور مقابله با مشکلات به عنوان آنها در صنعت موتور ظهور به سرعت و methodically.
در طول بحران انرژی از 1970s ، به عنوان مثال ، صنعت در علم مربوط به حرکت اجسام در گازها و هوا و منابع جایگزین انرژی متمرکز شده برای کاهش مصرف بنزین. Pininfarina جواب های در حال توسعه CNR Energetica 1 نمونه ، با bodywork ایده آل مربوط به مبحی حرکت گازا و وا. آن سال ها نیز تولید Ecos ، اولین اتومبیل الکتریکی طراحی شده توسط Pininfarina ، زیر خط دار شدن است که آن را در لبه برش در منطقه بود که صنعت موتور را آغاز کرده بود تنها به ارزیابی مجدد به تازگی. در 1980s ، تحقیق Pininfarina به استفاده از مواد نور منجر به کوارتز آئودی و Lancia آمار نمونه ، که به کاوش در استفاده از مواد جدید و سبک فلزی و مرکب. 1990s آورده درک بیشتری از مشکلات زیست محیطی ، تحقیقات بیشتری در زمینه مواد قابل بازیافت و ارگونومی ، و مفهوم کارآمد تر از اینکه چگونه به "بسته" وسیله نقلیه. ارائه راه حل های جدید Pininfarina با ایتاس کلان پروژه ، یک خانواده از 3 به خودروهای شاسی آلومینیومی ، bodywork رزین قابل بازیافت و موتور احتراق خلاقانه با تولید گازهای گلخانه ای کاهش می یابد ، ساختمان تا 3EV ایتاس در سال 1995 ، یکی دیگر از صفر تولید گازهای گلخانه ای ماشین. اخیرا ، Pininfarina تا به تحقیقات خود بر روی وسایل نقلیه ترکیبی متمرکز ، با اتا بتا و پروژه های Metrocubo ، دو ماشین کوچک با کابین های مدولار که همچنین مقابله با مشکلات رانندگی در شهر و در hauls متوسط. سپس ، در سال 2004 ، Pininfarina بازگشت به موضوع ایمنی ، که آن را در تاریخ با سیگما ، آلفا رومئو و P33 سیگما نمونه جایزه بزرگ ، و در سال 2008 آن را پیشنهاد Sintesi ، مفهوم ماشین اینده طراحی توسط سلول های سوخت 4 (1 لمس بود در هر چرخ).
با بحران جهانی جدید است و نیاز به محدود کردن تولید گازهای گلخانه ای و مصرف ، فرصت های صفر تولید گازهای گلخانه ای ارائه تحرک شهری قابل توجهی بزرگ شده اند : جهان به طور فزاینده آگاه از محیط زیست و Pininfarina شرکت صنعتی برای اولین بار در ایتالیا بود ، و 1 از 1 در اروپا ، برای پیشنهاد پروژه خودرو 100 ٪ برقی ، BlueCar ، به طور مشترک با شرکت توسعه Bolloré. وقتی که تمام خودروسازان بزرگ مشاهده ماشین الکتریکی به عنوان یک فرصت ، Pininfarina طول می کشد گام دیگری به جلو ، ترویج فلسفه جدید است که شامل انتخاب های فردی و جمعی حمل و نقل برقی در چهار چوب یک زندگی جدید که هر کس باید اتخاذ به منظور بالا بردن صرفه جویی انرژی ، و حفاظت از کره زمین. به همین دلیل است تحرک سازگار با محیط زیست تبدیل شده است یکی از ستون های زیر بنای فعالیت های گروه است. و آن نیز به همین دلیل جدید Pininfarina Nido پروژه EV در حال حاضر ، راه اندازی به صورت موازی با BlueCar.
[center]
http://img98.com/show.php/63528_PininfarinaNidoEV2010800x600wallpaper01.jpg.html
http://img98.com/show.php/63529_PininfarinaNidoEV2010800x600wallpaper09.jpg.html
مواضيع مماثلة
» نمایشگاه خودرو پاریس 2010
» گالری انگشترهای 2010
» گران ترين اتومبيل هاي 2010 +عکس
» سیر تکاملی مرسدس بنز از سال 1886 تا 2010 (عکس)
» بازی NBA Pro Basketball 2010 - پاکت پی سی
» گالری انگشترهای 2010
» گران ترين اتومبيل هاي 2010 +عکس
» سیر تکاملی مرسدس بنز از سال 1886 تا 2010 (عکس)
» بازی NBA Pro Basketball 2010 - پاکت پی سی
صفحه 1 از 1
صلاحيات هذا المنتدى:
شما نمي توانيد در اين بخش به موضوعها پاسخ دهيد